Los bericht bekijken
Oud 30 juni 2006, 01:44   #143
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door restons courtois Bekijk bericht
Arme meisjes.
Er was een braderie , een straat feest, met luchtkasteel en een stage met musiek.
Er was een warm zomer nacht.
De mensen dansen, drinken en lachen. En dan verdwenen 2 meisjes, die eigenlijk in het bed zijn moeten maar die nog altijd daar aan't spelen zijn.
Die meisjes zijn nu dood.
En we hebben een brief uit Rotterdam.

Sommige reacties hier zijn echt ziek.
Ik ga met jou akkoord als je bedoelt dat de zieke reacties gaan over de verantwoordelijkheid van de ouders. Ik vind niet alles ok in hun levensgang. Als je ziet hoe dat gezin was samengesteld. Elke van de vier ouders heeft wat kinderen bij elkaar gegooid. Erg gezond kan dat niet zijn. Maar momenteel moet de enige vraag zijn : wie was zo ziek om twee kindjes (7 en 10 jaar) te ontvoeren en te wurgen. Een andere vraag is er niet. Het kan mij niet verdommen of de ouders dronken waren. Ik heb als kind genoeg op straat gespeeld. Waarschijnlijk toen nog te goedgelovig om niet dicht bij een auto te komen als iemand me vroeg naar een straat in de buurt.

Maar ja... intussen hebben we een subjectief en redeloos onveiligheidsgevoel en het is jammer dat die meisjes dat niet hadden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 30 juni 2006 om 01:45.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden