Los bericht bekijken
Oud 30 juni 2006, 19:41   #50
Kundalini
Burger

Kundalini's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Het zoveelste bewijs nog maar eens dat de maatschappij zo rot is, als ne...

Er moet dringend iets aan gebeuren, en dat iets is meer politie, en straffe agenten met bevoegdheden, een gerecht dat werkt, gooi al die luie zakken eruit, stop het feit dat men tot in de eeuwigheid, kan verdagen in beroep gaan etc...

en bouw deftige gevangenissen, voor moordenaars, pedofielen en ander zwaar krapuul, ik bedoel geen luxe paleizen, maar huizen van pure horror, de straf moet aan uw lijf blijven plakken, zodanig dat als ge er al uit zou komen, na het uitzitten van uw onsamendrukbare straf ge weet wat het wil zeggen om in een belgisch gevang te vliegen als ge iets serieus uitsteekt.
Spreken over gevangenissen is eigenlijk een stap (meerdere stappen) overslaan. De daad is gepleegd. Hoe voorkomen is voor mij veel meer een optie. Ik veronderstel niet dat men hier kan spreken over een passionele moord die is gebeurd in een opwelling. Waarschijnlijk is het gebeurd in een opwelling van zinloos geweld. De laatste jaren kent men dit fenomeen meer en meer. Wat is hier de oorzaak van? Frustratie? Woede? Verveling? Hoe komt het dat mensen (de daders) op een bepaald moment niet meer beschikken over de nodige controle om hier niet aan toe te geven?
Kundalini is offline   Met citaat antwoorden