Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Juan
waar heb ik gezegd dat dat verboden is? beter lezen, uw historische kennis is trouwens overweldigend
werkgevers hebben niet de verplichting mensen in dienst te houden wanneer ze erachter komen dat die er racistische/fascistische ideen op nahouden, dat is alles wat ik zei, de logica zelve, tenzij je er zelf zulke wansmakelijke ideetjes op nahoudt uiteraard
|
Vrijheid van meningsuiting, politieke pluraliteit, etc... het is ver gekomen met onze would-be democraten, ... ik denk dat de Pinochet, dringend eens bij jullie op cursus moet komen...
Stel u eens voor dat wij iedereen mogen buitengooien op basis van lidmaatschap van rooie, groene of blauwe vakbonden, ...
't kot zou te klein zijn zeker....
Nochtans heb ik ook dat recht, als ik uw redenering voortzet, als ik mijn bedrijf niet met politiek wens te asocheren, bv, ...
K zou het wel eens willen zien eigenlijk, ne VB werkgever die een paar sossen buitengooit omdat ze sos zijn...
Spijtig dat ik geen werkgever ben en geen sossen onder mijn personeel ken, anders vlogen ze, gewoon om eens uit te proberen wat dat zou geven...
kzou daar eigenlijk wel wat boete voor overhebben, ...