Los bericht bekijken
Oud 3 juli 2006, 17:10   #1151
La Chunga
Minister

La Chunga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht
Met alleen bedoel ik: 1 verstandige mens. Meelopers vinden, is niet moeilijk, vooral als die het geld gewoon mogen opstrijken. Het bewijs kwam erna: de hele partij stuikte in elkaar na het overlijden van Fortuyn.
Ik heb zo de indruk dat u zichzelf als een Belgische Pim Fortuyn ziet. Ik heb daar enkele vragen bij:
Is dit zo?
Gelooft u nu zelf dat ook maar iemand u au sérieux neemt?
U, die zichzelf Ruben noemt kwam van de VLD. U bood zichzelf toen aan bij de CD&V maar werd geweigerd. Op gemeentelijke vlak ziet niemand samenwerking met een blazé-personage als u zitten. De plaatselijke pers besteedt aandacht aan u uitsluitend omwille van uw komische buitenbenerigheid. U slaagde erin om uw eigen beweging in de grond te boren precies omdat u ze zag als ùw beweging.
Veel meer dan een prietpraterige nietsnut zie ik niet in u, een persoon die zo vol is van zichzelf en die gelooft dat hij één of andere politiek-messiaanse eigenschappen zou hebben, maar uiteindelijk snapt u in al uw ijdeltuiterige blindheid zo goed als niets van politiek omdat politiek niet meer is voor u dan een middel om aandacht te trekken.
Ik wens u delsalnietemin veel succes in uw fantasieën en ben ervan overtuigd dat u het soort persoon bent dat tot aan zijn eigen dood zal blijven geloven dat u een belangrijke maatschappelijke missie had te vervullen maar niet de nodige erkenning kreeg die te vervullen en daarom wil ik u bij deze die erkenning betonen...

Laatst gewijzigd door La Chunga : 3 juli 2006 om 17:11.
La Chunga is offline   Met citaat antwoorden