Los bericht bekijken
Oud 3 juli 2006, 21:10   #1010
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
We proberen kalm te blijven en geven ook onze kinderen raad, maar wat als het iemand van ons te veel wordt?''
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Dan krijg je een tweede Hans Van Temsche die ooit ook gepest werd door allo's op school, en dan krijg je tevens een eerste minister die zegt dat het vooral de schuld is van de verrechtsing van de maatschappij.

Onze PLICHT gaat erin bestaan om het UIT TE SCHREEUWEN alvorens onze kinderen ten einde raad tot de verwerpelijke daden als HVT overgaan. We mogen onze kinderen niet het "gevoel" geven dat ze machteloos zijn en bijgevolg enkel tot schrikbarende daden kunnen overgaan in een poging tot zelfmoord.
Door het
Citaat:
UIT TE SCHREEUWEN
geef je je kinderen enkel het "gevoel" dat ze machteloos zijn en bijgevolg enkel tot schrikbarende daden kunnen overgaan in een poging tot zelfmoord, of zgn "gerechtvaardigde wraak" zoals HVT. Dat dat gevoel van machteloosheid dat je hen zo bijbrengt dan eindigt in dergelijke "wraak+zelfmoord" is er een directe consequentie van de implicatie dat
het gerechtvaardigd is te handelen als onmens HVT...die een onmens werd , niet door contact met allochtonen, maar door de manier van reageren daarop.

Breng hen liever een dosis diplomatie en filosofie bij: veel beter in geval van conflict.
Mijn zoon ging ook naar een school met hoog % allochtonen (niet degene waar mijn vrouw les gaf), en kwam niet èèn keer met klachten thuis, in 12 jaar (alhoewel er wèl soms een conflict was, maar hij kon dat zèlf oplossen, zonder geweld of "moeders rokken"...)

Ik ben thans niet in België, maar in een stad met een hoger % allochtonen uit alle windstreken en god weet wat allemaal nog dan gelijk welke andere Europese stad... Gister had ik ook een probleempje met twee snotapen, those things happen , maar door mijn manier van reageren had ik direct de oudere allochtonen op mijn hand en was het zo van de baan...
filosoof is offline   Met citaat antwoorden