Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ratzo
Als collega weet ik dat Guido De Moor niet tot agressie in staat was. Dat was volledig in strijd met zijn karakter. Hij was een van de meest zachtaardige mensen die ik ooit heb gekend.
Een treinbestuurder wordt zéér regelmatig en grondig medisch gecontroleerd. Daarbij gaat een bijzondere aandacht naar het hart en de bloeddruk. Wie niet medisch voldoet rijdt niet; zo simpel is dat.
Misschien ben ik wel erg dom, maar ik vraag me toch af hoe men de bloeddruk van een overledene kan meten. En hoe men dan het verband met een hersenvliesbloeding kan aantonen.
Nu gaan ze ons proberen wijs te maken dat:
a. Guido De Moor, die van onbesproken gedrag was, zelf de agressie heeft aangestoken en als eerste geweld heeft gebruikt, waartegen dat crapuul met een strafblad zich 'wettig' heeft verdedigd.
b. Dat Guido eigenlijk is overleden door zich "druk" te maken en dat er dus geen verband is met de slagen die hij heeft moeten incasseren.
Gewoonweg schandalig is dat. Guido De Moor kan niet meer getuigen of zich verdedigen.
Tot overmaat van ramp moeten zijn vrouw en zijn kinderen die idiote aantijgingen nu aanhoren.
Als die daders niet passend worden gestraft is iedereen die opkomt tegen dat crapuul bij voorbaat vogelvrij.
|
Zo is dat helaas. Spijtig genoeg is het nu zo dat de minste kritiek op de multi
flauwekul zwaar bestraft wordt door de politiek correcte
bloedrode linkse sossen... 8 oktober 2006: we komen eraan!