De strijd tegen het islamo-fascisme wordt steeds belangrijker naarmate de Nederlandse autoriteiten steeds verder gaan in een dhimmi politiek. Dat een minsister van BZ doodleuk zegt dat Nederland de Dar Al Suhl is spreekt boekdelen.
De mensen die dat dan lezen denken dan dat het contract als iets positiefs gezien moet worden om tot een verzachting van het conflict te komen, Dar Al Suhl echter is een tussenfase op weg naar de Dar Al Islam.
Wat zo'n uitpraak van een Minister van BZ, die wel weet wat de betekenis van Dar Al Suhl is, is een feitelijk bewijs van de juistheid van wat Bat Ye'or en Ali Sina naar voren brengen.
De islam als religio-ideologie kent enkel het principe van een vinger pakken, om een hand te nemen en uiteindelijk de hele arm. Het concept van Bot heeft veel weg van het contract van Mekka, de islam zal het gebruiken zolang dat nodig is om het vervolgens te breken op het moment dat er genoeg invloed bereikt is om het einddoel te bereiken.
Ik vind het vreselijk belangrijk om zoveel mogelijk mensen te bereiken om oogjes te openen. Daarom wil ik proberen om zoveel mogelijk samen te werken en informatie te delen.
Als uit een minderheid in een moslim gedomineerd land komende weet ik hoe de islam is en de intolerantie van het in mijn ogen gruwelijke gedachtevirus.
Ik hou van mensen, mensen willen leven, bestaan, gelukkig zijn en hun kinderen opvoeden en belangrijker behoden. Dus ik haat niemand die moslim is ik haat wel de islam omdat het mensen onmenselijk maakt. We hadden als kind heel lieve vriendinnen maar zo gauw zij er achter kwamen dat zij moslima's waren werden het krengen. Niet omdat zij slecht en haatvol waren maar omdat ze zo gemaakt werden door de invloed van een walgelijke religio-ideologie die gedachtes en gevoelens verpest. Daarom is het net zoals het nazisme een gedachtenvirus dat eens uitging van een heel zieke profeet of fuhrer.
Ik zeg omdat ik veel heel harde statements zal doen en er mischien onstaan dat de mens moslim maar ik kan patienten toch niet haten en patienten zijn het. Ik zeg altijd moslim mensen worden gemaakt naar het evenbeeld van de de doodzieke, machtswellustige, charismatische zelfbenoemde profeet. Zo goed als nazies gemaakt werden in het evenbeeld van hitler. Voor mij zijn mohammad en hitler precies hetzelfde, natuurlijk in een andere tijd en met een andere waanleer maar het principe blijft hetzelfde. Wat is het essentiele verschil tussen iemand een untermensch noemen omdat die persoon een andere huidskleur, haarkleur of ogen heeft of om iemand een untermensch te noem omdat die persoon geen volgeling van het monster mohammad en zijn zelfbedachte gruwel god allah is. Er bestaat geen verschil het is in beide gevallen een beroep doen op de laagst mogelijke instincten binnen de mens.
Het is ook zo walgelijk te moeten horen, wanneer je diepe kritiek hebt op de islam je tot voor raciste uitgemaakt wordt, belachelijk natuurlijk omdat (1) de islam geen ras is en (2) Dewi en ik binnen een racistische maatschappij zelf aan het korste eind zouden trekken. Binnen een arabisch gedomineerd kalifaat zouden wij op alle fronten tot untermensch gemaakt worden, twee vrouwtjes met een een hindoe achtergrond die samenleven en onze vrijheid willen binnen een tolerante maatschappij. Het ergste soort volgens de volgelingen van het grote monster.
Maar het gaat niet enkel om ons het gaat om iedereen die niet door het gedachte virus besmet is, wij met zijn allen christenen, agnosten, hindoes, boeddhisten en humanisten want wij allen zijn in de ogen van de islam verwerpelijke honden en varkens en dan maakt het ook niet uit wie je bent wat je dromen zijn je bent gewoon verwerpelijk. We zijn nu in Nederland waar we door de niet islamitische mensen goed behandelt worden en waar we vrij kunnen spreken en leven, laten we dit toch behouden, laten we toch de moed hebben om de strijd aan te gaan.
Gedurende de cartoon rel werden we vanwegen onze homepage door moslims wereldwijd op een walgelijke manier bedreigt, haatmail waar je koud van wordt maar uiteindelijk als je je niet laat intimideren dan is allemaal geblaf. Wat we met zijn allen moeten doen is spreken en nergens doekjes omheen binden, mensen benaderen over het gevaar van het gedachtevirus en als het even kan moslim mensen bevrijden van de klemmende greep van de klauwen van mohammad's waanzin.
Ik denk ook wel dat het belangrijk is om duidelijk te maken dat Hindoes door de islam permanent worden bedreigt en waar mogelijk onderdrukt. Er is in Nederland eigenlijk weinig bekend over de moslim aggressie tegen Hindoes omdat Hindoes over het algemeen stil zijn.
Ook valt de Hindoe niet enorm op omdat we onze religie binneshuis houden en niet aan Nederland, of welk land dan ook, onze religieuze en maatschappelijke denkbeelden opdringen.
Voor de islam zijn wij samen met de Joden ongeveer het meest verwerpelijk. Wij zijn de beeldenaanbidders, tenminste in hun ogen, die mohammad zo fanatiek en moorddadig bestreed en wat zijn gehersenspoelde volgelingen nog steeds doen.
Het wordt in Nederland, met de toenemende invloed van de religio-ideologie islam, steeds bedreigender. Ja er zijn aanvallen geweest door moslims die in die media zoveel mogelijk genegeerd werden en worden. Ik zelf leg hierin een verband met wat Bat Ye'or over Eurabia schreef, de moslims krijgen steun ongeacht hun kwaadaardigheid.
Voor mij is het dan ook belangrijk om zoveel mogelijk informatie uit te wisselen over het feit dat de islam zich tegen iedereen richt, of je nu Hindoe bent of Joods of Christen of Humanist (kan het het lijstje oneindig uitbreiden).
Het is niet te geloven hoe de linkse media het islamo-fascisme beschermd en het is ook beangstgend.
Beste groeten
Laksmi Pramuja
http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...pic.php?t=4462