Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley
Welke idiotie weggemoffeld? Ik verander dikwijls in der haast gemaakte typefouten en zinscontstructies na mijn post nog eens herlezen te hebben en dan blijven er dikwijls nog staan. Het onderwerp waar het hier over gaat is te ernstig om het in het belachelijke te willen trekken.
En je moet niet beginnen over individuen ik heb het over de islam, de kern van de islam zelf, niet over de volgelingen de slachtoffers ervan. U houd daardoor de bron van de problemen steeds maar de hand boven het hoofd. U wil niet, net zoals de volgelingen ervan, de islam met haar koran en andere rotschriften met haar rotprofeet als bron van de problemen aanwijzen. U legt steeds de schuld bij individuen die de islam zouden 'misbruiken' voor hun slechte doeleinden. De islam is immers perfect is dan nog het laatste wat je er nog moet aan toevoegen. Dan praat je net zoals een echte 'gelovige'. Islam is peace...
Ik doe dus net het tegenovergestelde. Ik leg de oorzaak van de problemen niet bij de individuele volgelingen doch wel bij de bron zelf, de kern van de islam. Anders blijft het dweilen met de kraan open. De islam moet haar erkenning weer worden afgenomen. Ze moet haar plaats krijgen tussen de gevaarlijke sektes. Men moet de waarheid over de islam beginnen schrijven ook al kwetst dit bepaalde 'individuen' en gaan zij over tot geweld.
|
is het omdat men in de naam van het Christendom miljoenen al gedood heeft, dat het Christendom gevaarlijk is?