[quote=labyrinth;1804488]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus
Bedankt voor de uitleg Paulus.
Ik voel mij persoonlijk aangevallen door het Vlaams Belang. Deze partij wil mij mijn Belgische nationaliteit afnemen. 'België barst' steekt als een stukje appel in het verkeerde keelgat...... Ik lust de taal, de stijl en ook het programma niet. Vlaanderen en Wallonië kunnen best wat meer zelfbestuur krijgen maar daarom moeten mijn genen nog niet verdeeld worden en het land en de inwoners verscheurd, maw. ik trap niet in de zogenaamde goede bedoelingen van het Vlaams Belang. Mijn belang is meer universeel dat weet je.....
|
Ook hier ben ik het met je eens. Ik zou ook liever hebben dat België één blijft. Maar het kan blijkbaar niet anders.
Ik zie het niet zitten om gans mijn leven te werken voor de Walen zoals mijn vader en diens vader dat deden. Wij betalen meer aan Walonië dan West-Duitland ooit aan Oost-Duitsland heeft betaald om het economisch op peil te houden.
Het Vlaams Belang heeft als eerste partij deze wantoestanden aangeklaagd en doet dat nog steeds. Zonder het Vlaams Belang had ik zelfs niet geweten dat ik twee maand per jaar werkte voor Walen waar ik zelf niks aan heb.
En de Walen? Die noemen dat solidariteit. Ik noem dat profiteren.
Ik voel me niet aangevallen door het Vlaams Belang. Ik voel me aangevallen door Wallonië
Paulus.