Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre
Ja, ik geniet ook altijd van de politieke uitzendingen. Een mens kan vreemde hobbies hebben, nietwaar? De journalisten zijn inderdaad kwalitatief hoog en diepgravend in Nederland. Misschien kan ik Buitenhof nog bij je aanbevelen? Zondags om 12.00 uur (Nu zomerstop geloof ik)
Troost je, Ferry Mingelen doet zo tegen iedereen. Daar staat ie om bekend. Alleen zijn op dit moment de centrum-rechtse politici degenen die de meeste domme dingen doen. En dat is niet zo gek want zij zitten op dit moment in het kabinet en zijn het meest in het nieuws. Maar onlangs was Bos nog 'aan de beurt' in verband met zijn AOW-voorstellen en de communicatie daarover.
Voor wat betreft de vlaamse politieke uitzendingen: Ik weet dat Bracke soms aan nogal wat kritiek blootstaat maar ik vind hem scherp en kundig. De rest is inderdaad wat vlakker.
Tsja, en dan nu verkiezingen. Het zal spannend worden. Tot voor kort stond links erg hoog in de peilingen. 60 zetels alleen al voor de PvdA, samen met de twee andere linkse partijen een absolute meerderheid van ongeveer 82/83 zetels. Toen begon Bos over Hypotheekrenteaftrek (kadam!) en ouderen die moeten meebetalen aan de AOW (Klabam!) en zitten ze weer op hun oude niveau. Daarbij komt dat CDA en VVD nu, in de komende begroting, het 'zoet' gaan verdelen. Alles is dus nog mogelijk.
|
Ja, Buitenhof idd. Pik ik ook af en toe mee....hangt wel af van de onderwerpen. Ben nml. geabonneerd op hun nieuwsbrief, dus kan zonodig op voorhand tijd vrijmaken8) .
Ikzelf vind Bracke ook goed, grappig zelfs bij momenten

. Hij krijgt idd kritiek, maar die komt van links als rechts....een teken dat ie goed zit dus.
De rest van onze pol.journalisten is gewoonweg platte kak, en zelfs 'gekleurd'.
En Bos is idd de mist ingegaan met die hypotheekaftrek. Maar als ie weer met z'n rooie rugzak chocomelk gaat verdelen op de markt zijn velen dat alweer vergeten vrees ik. Bij sommigen pakt die show blijkbaar
Ben benieuwd iig.