Los bericht bekijken
Oud 7 juli 2006, 07:23   #11
Bill
Provinciaal Gedeputeerde

Bill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kaatd Bekijk bericht
Mag ik zo vrij zijn deze visie te betwisten? Als Noord-Korea stelt dat ze hun raketten willen testen, dan testen ze misschien gewoon hun raketten. Als het initiële doel Hawai lijkt te zijn en ze hun misie na zeven minuten aborteren, dan is dat niet noodzakelijk een 'falen' maar misschien wel de bedoeling.

Zeker als de krant zelf stelt:

Mag ik mezelf overigens afvragen waarom iedereen zo'n heisa maakt over het testen van raketten door Noord-Korea terwijl iedereen het testen van gelijkaardige raketten door andere landen blijkbaar de normaalste zaak ter wereld vindt?

De stelling van 'Washington' en 'Zuid-Korea' dat de raket faalde is ook in tegenspraak met de laatste paragraaf van het artikel dat stelt:

Ik wil niet het Stalinistische regime van Noord-Korea verdedigen maar ik ben even wars van de oorlogspropaganda van de VS en hun bondgenoten.
Tijd om N Korea eens een geslaagde test van een Amerikaanse raket of 10 te laten voelen...

Al is de nestbevuiler nog zo groot, het ontvangen van dopgeld brengt hem zelden in gewetensnood...
Waar een Bill is, is een weg...
Bill is offline   Met citaat antwoorden