Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Als jij denkt dat er enkel' racisten' zitten bij het VB dan dwaal je. Ze zitten in ALLE partijen maar hen wordt geen strobreed in de weg gelegd omdat het geen separatisten zijn.
|
Inderdaad. Het Vlaams Belang moet en zal vervolgd en gedemoniseerd worden omdat het op lange termijn een bedreiging vormt voor het voortbestaan van het koninkrijk België. Naarmate de tijd verstrijkt, ziet de burger meer en meer in wat er eigenlijk in dit land aan de gang is, en het Vlaams Belang is daarvan een heel belangrijke katalysator. Er is daardoor veel kans dat er ooit een splitsing komt die zal bewerkstelligd zijn door het Vlaams Belang maar waarbij de partij niet rechtstreeks zal betrokken worden. Het Vlaams Belang zal wel de geesten voorbereid hebben. Juist dit vreest het Belgisch establishment. Daarom moet het Vlaams Belang als baarlijke duivel worden voorgesteld.
En wat dat racisme betreft, ja, ongetwijfeld vind je ook in andere partijen mensen met "racistische" opvattingen. Althans het racisme zoals dat in België wordt gedefinieerd en bijgevolg nauwelijks of niets te maken heeft met het ware racisme zoals we de definitie in het woordenboek kunnen aantreffen. "Racisme" is in België verworden tot een uithangsbord waarachter men van alles stopt met slechts één doel: een politieke tegenstander monddood maken.
Alleen al omwille van dat vieze spelltje zou ik al voor het Vlaams Belang stemmen, maar dat is uiteindleijk niet mijn beweegredenen het te doen. Ik heb een heleboel andere redenen om mijn stem met overtuiging en blijvend aan het Vlaams Belang te geven. En neen, die hebben niets te maken met de "officiële" verkiezingsanalyse dat het om "proteststemmen" zou gaan...