Tijd dat de BRT een nota opstelt om een homofobe VB-er...euh Paus te weren op de buis, zou ik zeggen. Een schande is het dat zo'n fascist alles mag zeggen wat hij wil.
Ach, dat die kerel toch zegt wat hij wil en dat hem volgt wie hem wil volgen. Mij zullen ze alvast nooit zover krijgen.
Voor die kerel ONZE moeders zover kan krijgen dat ze hun homofiele kinderen onterven zal er nog wel wat water naar de zee vloeien, zeker?
Citaat:
07/07/06 - Een Indische prins is door zijn familie onterfd nadat hij openlijk gezegd had dat hij homoseksueel is. En dat in een land waar homoseksualiteit nog altijd verboden is door een wet van de Britse kolonisator uit 1861.
Prins Manvendra Singh Gohil behoort tot één van de rijkste koninklijke families in het land. De familie heerste over het vorstendom Rajpipla in de staat Gujarat.
Hij is nu onterfd wegens "activiteiten die onaanvaardbaar zijn voor de samenleving".
Zijn moeder liet zelfs een advertentie in een krant zetten waarin ze verklaarde dat ze iedereen die haar voortaan nog de moeder van Manvendra durft te noemen, zal vervolgens wegens smaad.
De 40-jarige prins staat aan het hoofd van een NGO die werkt rond aids bij homo's.
"Ik zal mijn erfenis niet opeisen. Ik heb een familie gevonden in de homoseksuele gemeenschap en ik ben gelukkig dat ik kan werken voor die gemeenschap", zo verklaarde Manvendra. "Ik zou niet eeuwig een leugen hebben kunnen leven."
India heeft de koninkrijken en prinsdommen afgeschaft na de onafhankelijkheid in 1947. Veel van de koninklijke families leven echter nog steeds in pracht en praal in grootse paleizen.
http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_m...ns/index.shtml
|