Los bericht bekijken
Oud 10 juli 2006, 17:01   #51
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 Bekijk bericht
Zijn er dan al repressieve eisen vanuit moslimgroeperingen in een wet gegoten? Zijn uw vrijheden al aangetast door welke eis vanuit 'de' moslimgemeenschap dan ook?
Volgens mij niet, en zolang de grondwet gerespecteerd wordt, zal dat ook niet gebeuren.
Natuurlijk zijn mijn vrijheden aangetast. Verschillende vakantieoorden zijn compleet vernield, nadat zij voor asielcentra dienden en elke positieve dicriminatie is een uiting van eigen volk laatst. De criminaliteitscijfers en de verhouding allochtoon autochtoon, laat ik even buiten beschouwing. Maar we kunnen moeilijk stellen dat de vrijheid van bijvoorbeeld Guido De Moor onaangestast is gebleven.

Citaat:
En verder, het VB is dus niet onverdraagzaam zeker?
Lees anders bijv. dit of dit eens
Ik heb het gelezen en mocht je het nog niet snappen het gaat in deze over wat het Vlaams Belang zelf zegt en niet wat hun politieke tegenstanders ons proberen wijs te maken over hen.

Je eigen mening en niet die van anderen die je achterna loopt. Op welke wijze beperkt het Vlaams Belang uw vrijheid dan wel?

Dat is ook het wezen van deze thread. Hoe waar is het dat het Vlaams Belang in wezen een onverdraagzame partij is, waar ze eigenlijk verdraagzaam zou moeten zijn.

Het is volkomen gerechtvaardigd om onrecht niet te verdragen. Waar is het Vlaams Belang onterecht onverdraagzaam?

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden