Los bericht bekijken
Oud 11 juli 2006, 15:59   #7
tronca
Staatssecretaris

tronca's schermafbeelding

Standaard

De meldingen die u kreeg kwamen niet van Pieter, wel van mij en van een andere admin. Dat u geviseerd zou worden door 1 moderator is dus onzin. Dat u vroeger geen strafpunten kreeg en nu plots wel is ook maar logisch, daar dit systeem nog maar enkele maanden in voege is.

Verder zou het helpen moest u de meldingen effectief lezen. Het fijne aan dit systeem is dat u nooit onmiddelijk een ban kan krijgen, maar wel eerst gewezen wordt op het regelement. Gelieve dan ook te leren uit deze waarschuwingen. U kreeg reeds 4 keer een strafpunt wegens het verkeerd plaatsen van een onderwerp. Ik heb u reeds gezegd dat ik u dit geen 10 keer ga melden. Er is een indeling in subfora om het forum leesbaarder te maken. Indien een onderwerp in een ander subforum hoort, dan dient u het daar te plaatsen. Enkel indien er geen ander subforum geschikt is, kan u terecht in Politiek Binnenland. Onze moderators besteden dagelijks heel wat tijd in het verplaatsen van topics omdat mensen te lui zijn om even het juiste forum te zoeken, of omdat ze denken meer publiek te hebben in Politiek Binnenland. Indien u hardnekking blijft volhouden met alles in Politiek Binnenland te gooien, mag u zich aan een tijdelijke ban verwachten.

Schelden op andere forumleden is hier niet toegestaan, dat was ook nooit het geval. Moderators kunnen hier strafpunten voor geven na een melding, of omdat ze zelf ergens een scheldpartij tegenkomen op het forum. Wij kunnen echter niet alles lezen, dus er zullen ook wel schelders door de mazen van het net glippen.

Verder staat het u vrij om eender welke mening te verdedigen, zolang ze niet in strijd is met de wet en u niet vervalt in schelden en persoonlijke aanvallen. Bijgevolg mag u denken over homofilie en het gerecht wat u ook maar wil en u mag daar gerust threads over starten. U dient enkel de moeite te nemen om het juiste subforum te zoeken.
tronca is offline   Met citaat antwoorden