[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djiezes
Bullshit! In jouw ogen zijn alle moslims mee schuldig aan de aanslagen, vermits ze de koran gemeen hebben met die extremistische smeerlappen en niet op straat durven komen om te protesteren tegen die aanslagen.
|
Dat zeg JIJ ! Wederom, kan je niets anders dan je eigen gedachtengang als woorden in de mond van een ander leggen? Het zegt zoveel over uw onbewuste denkpatronen....
Citaat:
Dus wij minimaliseren een aanslag omdat wij de verantwoordelijkheid voor zo'n daad bij enkele gekken leggen ipv bij een hele religie?
Trouwens, over trucs gesproken: Jouw leugens en valse beschuldigingen in de zaak De Moor kunnen ook wel tellen...
|
Jullie minimaliseren een aanslag om het eenvoudige feit dat het een moslimaanslag is.
Mijn truc is niet meer dan de linkerzijde te confronteren met haar eigen trucs. Daar worden die zelfverklaarde, rechtlijnige progressiefkes doodnerveus van. Hetgeen normaal is, mits ze geconfronteerd worden met hun eigen hypocrisie, hun 10 tallen maten en gewichten ...
Citaat:
Nu ben je zelf alle tegenstanders van het VB over dezelfde kam aan't scheren. We zijn niet allemaal zoals Khonnor hé (allé ik toch niet). Wat mij betreft staat HVT tot het Blok zoals Al Qaeda tot de islam. Het één staat dus los van het ander.
|
Ik volg die redenering niet. Het VB is geen religieuse gemeenschap.
Bovendien, als je de koran een beetje bestudeert zijn de Al Qaeda leden eigenlijk de trouwste volgelingen. Zij voeren in daden uit wat Mo de pedo bevolen heeft en letterlijk in de koran staat: ongelovigen opruimen. De 'gematigden' weren zich tegen beschuldigingen van afvalligheid door achter de schermen in eigen gemeenschap de AQ helden toe te juichen, en voor de schermen intensief de taqiyya-techniek toe te passen.
Citaat:
Houden zo! Maar dat ze zich dan wel eens distanciëren van Staf Declerck
|
Misschien doen ze dat wel de dag dat de linkerzijde zich distantieert van genocidairs als Pol Pot, Mao, etc.