Los bericht bekijken
Oud 13 juli 2006, 16:23   #161
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Dat komt natuurlijk omdat er een immens verschil is tussen een terroristische organisatie en een land dat zichzelf een democratie noemt.
Demonstraties tegen "gehersenspoelde gekken" of tegen een terroristische organisatie misschien zijn weinig zinvol. Alsof die terroristische organisaties zich daar iets van zouden aantrekken of alsof druk van onze overheid op die organisaties ook maar enig effect zou hebben. Campagnes tegen de ongeorloofde acties van een land kunnen al dan niet rechtstreeks wel invloed hebben op die staat. Ik kan je in ieder geval vertellen dat er onder de sympathisanten van 11.11.11 of onder de "anti-oorlogsbetogers" geen enkele steun voor aanslagen bestaat. Zij zijn er echter zoals ik van overtuigd dat DE Palestijnen, maar individuen en organisaties verantwoordelijk zijn voor die aanslagen en dat de voortdurende bezetting een kweekvijver is voor zo'n individuen.
Ongetwijfeld daarom die spreekkoren van "Jihad, Hamas, ... (het vervolg kent u wel en weiger ik hier te posten).
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden