Los bericht bekijken
Oud 18 augustus 2003, 12:14   #5
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Bullshit! Men pakt de symptomen aan, maar de kwaal durft men niet aan nl het feit dat 9 op 10 allochtonen naar de discotheken uitgaat om boel te zoeken of om te dealen!
Ze doen maar, in Brussel heeft men hierop al lang een oplossing gevonden; de buitenwippers zijn zelf noord-afrikanen en negers, een dressing-code en lidkaarten!
Bullshit !!! Eindelijk pakken ze eens de oorzaak aan van veel frustraties. Het is toch prachtig dat je nu eindelijk niet meer op kleur moet selecteren, maar door invoeren van lidkaarten wel degelijk het kaf van het koren scheidt. Ik hoop dan wel dat lidkaarten ook verstrekt worden aan allochtonen, en niet aan relschoppers.

Ik ken trouwens genoeg blanken die uitgaan om de boel op stelten te zetten, en de meeste dealers die ik ken (zowel van cannabis als van hardere rotzooi, tot en met heroïne) zijn helemaal geen noord-afrikanen of negers, maar blanken. Dikwijls zelfs Vlamingen. Lees er de gazetten maar eens op na : in discotheken zijn het zelfs alleen maar blanken. Ha ja, de rest mag niet binnen !

met vriendelijke groeten
Zo te zien is stront eten toch niet echt goed voor het beoordelingvermogen! En blijkbaar vertrouw je geen buitenlandse dealers, rascist!
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden