Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Knut
Ach, je kent GC toch.
met zijn "kameraden van de weerstand" bedoelt hij de grrroooote helden die in 1940 geld verdienden aan de Duitsers en in 1945 plots weerstander werden.
|
Zolang u dergelijke beweringen hier zonder onderbouw komt brengen beschouw ik u als een
*knip*.
Kom op met uw feitenmateriaal of houdt uw smikkel. Je dankt de vrijheid van je woord o.a. aan de inzet van 10.000-en verzetsstrijders.
*knip*.
Sorry voor de censuur.
U onderschreef het forumreglement waarin u verklaarde beledigende taal achterwege te laten.
We zien met graagte een onvertogen woord door de vingers, vooral wanneer de scheldende partijen een voldoende hard vel blijken te hebben, maar als de geviseerde persoon erover klaagt, dan zijn we genoodzaakt in te grijpen.
Peter Johan
Mijn excuses, moderator (al weet ik zelfs niet meer welk schabouwelijk woord ik zou gebruikt hebben).
Het komt erop neer dat men hier niet zomaar om het even wat mag komen verklaren (en er een hele groep mensen onterecht mee in het diskrediet brengt) zonder feiten, argumenten, referenties,...
Ik ben lang geen strijder uit het verzet maar ik weet dat de heer De Knut een juridisch geding wacht als ik zijn onbewezen tractaat overmaak aan die organisaties.
Ofwel geeft De Knut zijn argumenten ofwel verwijdert hij zijn posting.
Over een hard olifantenvel (dat hij van zijn slachoffers - de mensen van het verzet - verwacht ) heeft hij dus zelf niet.
Ik dank u voor uw toelichting, Peter Johan