Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus
Geloof me maar dat de wetenschap ghet er wel sluitend over eens is dat de wereld rond is. En in de topc van holebi adoptie werden duidelijke links geplaats naar wetenschappers die het er niet mee eens zijn dat holebi- en hetero-adoptie dezelfde kwalitatieve opvoeding kan bieden.
http://www.telesaurus.be/nachtwacht/NW2uitz19.htm
Gezien het om kinderen gaat en de wetenschap het er nbiet over eens is mogen we geen risico's nemen vind ik.
Paulus.
|
dit is wel het laatste wat ik erover ga zeggen Paulus, Jazeker heeft overschot van gelijk als ie zegt dat dat hier niet meteen thuishoort
dit is echt wel érg zwakjes : je noemt één pshychotherapeute, uitgerekend dit mens, die het heeft over de psychologische rechten van het kind die ze zelf ingevuld heeft.... zo kan ik het ook
die invulling doet ze aan de hand van haar, naar mijn mening, persoonlijke mening ( ze staaft dat dus nergens, ze refereert ook nergens naar een onderzoek dat dit uitwijst, ze zwijgt ook in alle talen over al het andere onderzoek en de resultaten van 20 jaar ervaring op dat vlak ) van de noodzaak van een vader en moeder : leuk kunnen we meteen alle éénoudergezinnen uitrusten met een artificiële tweede heterogene ouder voor het met het kind mis loopt
ja ook leuk om te weten ... één van die rechten is ook borstvoeding : dat verklaart waarschijnlijk het groot aantal gestoorde zotten die nu rondlopen
nu weet ik meteen waar dien recente bullshit over die rechten van de tegenstanders in desbetreffende topics andaan komt, alvast bedank
tenzij ik me vergis en er méér is dan alleen dit zegje van haar dat al onmiddellijk afgeschoten werd door een collega : dat bedoelde ik dus met niet alle 'weteenschappers' zijn het erover eens dat de aarde rond is
misschien moeten we nog es een keertje een topic over het onderwerp openen .... de hoeveelste keer alweer ?
het begint vergelijkingen te vertonen met hyoens ijdele pogingen om alsnog de stepping-stone theorie te bewijzen