Los bericht bekijken
Oud 14 juli 2006, 18:56   #13
BitterSweet
Minister-President

BitterSweet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Ah, u kent mij? Dus kan u mij ook vertellen waar het mij dan wel om te doen is?
Door veel te lezen,internet,boeken ,kranten,media worden mensen politiek bewust gemaakt door partijen die hunnen haring willen doen braden door politieke correctheid,maar niks ondernemen tegen criminaliteit.
Via o.a. het VB worden ze regelmatig op hun tekortkomingen gewezen zodat die partij het meeste groeit,en dus een gevaar betekent voor de traditionele partijen.
Hun antwoord daarop: is niet ingrijpen tegen het geweld op zich,maar wel ingrijpen tegen de regelmatig harde slogantaal( soms overdreven) en de middelen van het VB.
U doet daar aan mee,zonder u iets af te vragen of u eens in de plaats te zetten van de slachtoffers.
Ik stem reeds jaren links,vooral voor hun sociale achtergrond en daarom is het Vb geen optie,maar als ik zie wat men de mensen hier allemaal wijsmaakt en op wil dringen kom ik in opstand(mijn geweten laat mij niet toe om zomaar een partijslaaf te worden).
En dat is precies wat u doet,een partij of een doelgroep achterna hollen,of dat nu te maken heeft met uw achtergrond of afstamming laat ik in het midden,maar misdaden die slechts een oorzaak hebben bestaan niet,er zijn vele oorzaken toch zoekt u ze steeds in dezelfde richting,terwijl statistieken het anders aantonen.

Laatst gewijzigd door BitterSweet : 14 juli 2006 om 19:10.
BitterSweet is offline   Met citaat antwoorden