Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List
Vorige maand werden op het bedrijf van mijn vrouw twee allochtonen van Marrokkaanse origine aangeworven. Na minder dan één week werden ze reeds bedankt voor bewezen diensten. De beide heren konden zich immers niet verzoenen met het feit dat ze door mijn vrouw en andere vrouwelijke werknemers bevelen kregen opgelegd. Letterlijk: "Door een hoer worden wij niet gecommandeerd." In hun ogen is elke Westerse vrouw die uit werken gaat, een hoer. Een verademing, die "gezonde" "multiculturele" "samenleving" Rijst nu het probleem wat te doen met dergelijke fundamentalistische figuren in ons land. Mijns inziens, met 100% zekerheid gesteund door de overgrote meerderheid der Vlamingen, dienen dergelijke figuren teruggestuurd te worden naar hun land van oorsprong, ongeacht tot welke generatie moslims ze behoren. Dergelijke figuren zijn enkel uit op de ondermijning van onze samenleving. Of heeft Peter Vandermeersch daar nog een andere mening over? zaterdag 15 juli 2006Tim De Gieter(Brievenbus De Standaard)
mijn mening ?
werkonwillig : dus geen recht op werkloosheidsuitkeringen (en eigenlijk ook geen andere uitkeringen) / geen verblijfsvergunning (indien niet-Belg)
|
Tis just 100% mee eens. Tegen die gasten moet ge zeggen: saluu, de kost en de wind van achter.