Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vulpes
er bestaat jammer genoeg ook 'georganiseerde bedelarij'.. mensen (waaronder kinderen) die worden misbruikt om geld op te halen...
'k heb ooit de test gedaan: in plaats van geld had ik aan een kind een appel aangeboden (en geen rotte..) ik kreeg een 'vuile blik', de appel werd geweigerd en geld werd gevraagd.. toen ik weigerde liep ze boos weg... uiteindelijk is het meisje, op aandringen van een oudere toch teruggekomen om de appel te vragen..
Mijn moeder heeft - jaren terug - nog mensen die aan het bedelen waren zien ophalen met een 'dikke bmw'.
hiermee wil ik niet zeggen dat er geen armoe is en alle bedelarij opgezet spel is, wel dat de bedelarij complexer is dan het lijkt te zijn.
|
het vierde wereld syndicaat is uitermate geinteresseerd in tips die kunnen leiden tot het blootleggen van dergelijke netwerken. Elke keer als ik dergelijke geruchten hoor of lees vraag ik achter concrete tips waar we iets mee kunnen doen. En dat doe ik nu ook. mail ze maar door naar [email protected].
PS met roddels van de vismarkt kunnen we niks doen he.
concrete tips
wie ?
waar ?
en wanneer ?
nummerplaat van de bmw
enz
dank bij voorbaat
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 17 juli 2006 om 17:35.
|