Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diether
Chans dat Hitler niet op 6/12 zelfmoord pleegde
En over welke teksten heb je het van Standrecht die nazistisch zijn? Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een nummer gehoord van hen waarin nazi's of het NS verheerlijkt werd...Ik ben dan ook geen kenner natuurlijk, dus U kan het me hier misschien vertellen...
|
Weet je wat mij opvalt? Als het er echt op aankomt om het achterste van jullie tong te laten zien dan krijgen jullie plots last van koudwatervrees. Standrecht is een fascistische band. Punt.
Standrecht is al jaren populair in het extreemrechtse milieu en hun fanbase bestaat voornamelijk uit rechtse skins van Blood and Honour alooi, gestrekte armen incluis. Dit ontkennen is gewoonweg liegen. Dat ze in hun teksten nog min of meer voorzichtig blijven in hun bewoordingen heeft dan ook meer te maken met hun schrik om met justitie in aanraking te komen.
Je maakt mij trouwens niet wijs dat die 30 april een toevallige datum is. Een marginaal beweginkje als VJW dat er maar net in slaagt twee activiteiten per jaar te organiseren kiest heus wel bewust zijn datums uit.