Los bericht bekijken
Oud 18 juli 2006, 17:39   #20
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Het is de logica zelve dat diegenen (nieuwkomers) die van buitenlandse afkomst zijn, of als buitenlander zijn opgevoed en onze maatschappij radicaal afwijzen dat die uitgewezen worden.
Waarom is dat de logica zelve?

Stel dat ik naar Engeland verhuis, en daar rechts blijf rijden. Moet ik dan gedeporteerd worden, of een verkeersboete krijgen?

Citaat:
Meestal zijn die sukkels echter in de islam verzeild geraakt omdat ze die ideologie (net als jij) maar oppervlakkig kennen.
Voor mij zijn de sukkels juist diegenen die de ideologie niet kunnen los zien van de hopen achterhaalde tradities die in die Koran nog staan. In de Bijbel staat ook een hoop onfraais. Van moord tot incestueuze pedofilie.
Dat heeft echter niets met de ideologie te zien, maar alles met joodse tradities van millenia terug.

Citaat:
Het Vlaams Belang is nog de enige partij die enige weerstand bied of wil bieden aan die gevaarlijke ideologie. Daarom ook dat ik voor het Vlaams Belang ga stemmen. Enkel idioten denken dat het Vlaams Belang en haar kiezers een gevaar betekenen voor onze maatschappij terwijl ze anderzijds domweg iedere islamkritikaster voor 'islamofoob' of 'racist' zitten uit te maken.
Dus diegenen die de islam accepteren zijn sukkels. Diegenen die het VB niet omarmen zijn idioten.
En jullie partij was verdraagzaam, zei u? Tiens, tiens.

Citaat:
U strijd dus niet tegen ideologieen die strijdig zijn met onze regels maar wel tegen 'elementen' die die ideologie volgen en daardoor dingen doen die strijdig zijn met onze regels. Zou u in plaats van die 'elementen' ook niet veeleer de ideologie die daaraan ten grondslag ligt zelf aanpakken door er gewoon de waarheid beginnen over te vertellen en te verspreiden via tv, boeken, radio, kranten, internet enz. een waarheid die u blijkbaar zelf niet kent daar u zegt dat de verschillen tussen het christendom en de islam verwaarloosbaar klein zijn...
Omdat die strijdige elementen voor mij niet het gevolg zijn van de ideologie.
U zit dus op hetzelfde niveau als de moslimfundamentalisten, daar geen van jullie de ideologie kan onderscheiden van de rest.

Citaat:
Uw uitspraak als zou de discriminatie op basis van geslacht afkomstig zijn van Arabische tradities en niks met de islam te maken hebben, zegt al genoeg. Je hebt dit zeker van sites gehaald die de islam promoten.
Eigen denkwerk, m'n beste.

---

En zou u aub eens willen leren quoten. Het is niet om aan te zien!

Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 18 juli 2006 om 17:39.
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden