Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix
iemand ook geweest?
Mijn mening: zálig vierdaags kampeer-, muziek-, zuip-, en amuseerfestival.
Werchter is nu voorgoed verleden tijd
http://www.dourfestival.be/
|
Jep,Dour is honderd keer cooler dan Werchter.Werchter is veruit het dwaasste festival van de grote festivals in Belgie,zowel qua sfeer,publiek als muziek...maar ja,wat verwacht je als we hier op het vlak van muziek al content zijn met fucking Zornik en die gemaquilleerde pseudojannet met een identiteitscrisis Koen Buysse.

Arm Vlaanderen...
Dour is ok en de 70$ waard in tegenstelling tot...
(even vermelden:ik was (met vele anderen) getuige van het tragische ongeval die fataal afliep aan de plas...ik las in de gazet dat het een hartaanval was door het koude water...onzin!Teletekst had het dan wel weer bij het rechte eind..ik weet niet wat in het nieuws gezegd is.
Er is bij die plas een plekje waar sommigen (onder gejoel van de toeschouwers) van de rotsen in het water springen (veilig,iets hoger dan halverwege de rotsen,recht naar beneden en diep water).Op een bepaald moment sprongen twee jongemannen meer naar rechts van helemaal boven aan de rotsen waar het niet recht naar beneden was en je als je niet ver genoeg sprong in ondiep water terechtkwam (met name net naast de kant).Die twee sprongen,de ene kwam juichend boven,de andere haalde het niet...(we zagen hem de struik op de oever raken in zijn val,hij kwam net in het water terecht,maar kwam allicht te hard op de stenen terecht mits het water aan de oever niet diep is

).De ongelukkige werd dan door zwemmers in zijn buurt over het meer gezwommen o.m. met behulp van een luchtmatras,wat erg lang duurde...aan de overkant van het meer,de enige kant waar de hulpdiensten toegang toe hebben mits de rest rotsen zijn heeft de MUG nog gepoogd hem te reanimeren met hartmassage en mond-op-mond beademing,evenals defibrileren,maar het kwaad was al geschied.Een doek werd over het slachtoffer gelegd en dat was dat.
Mijn medeleven aan het slachtoffer,de familie en de vrienden en kennissen...

)