Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje
Ik vind het wel kras, dat ze zelf schrijven dat er in Nederland strenge wetten gelden.
Hoeveel mensen zullen via deze site hier in België terechtkomen, of hier al zijn erdoor. Het zal volgens mij pak minder zijn, dan zij die uit zichzelf naar hier komen. Uiteindelijk weten ze niet enkel in Nl dat het hier makkelijk en goed wonen is. Dat is tot ver buiten de Europese grenzen bekend.
Verder is dit gewoon één zielige tot niets leidende actie van ons stadsbestuur. Je zegt het al zelf, het zijn weer binnenkort verkiezingen... De mensen moeten weer gepaaid worden. Liefst dan nog met deze soort kleine dingen, waar ze heel hard over roepen, maar die uiteindelijk niets uithalen. Want uiteindelijk is het wel onze regering die mogelijk gemaakt heeft, dat zo'n websites bestaan.
Beter was het indien onze wetten even streng waren dan als die van Nederland. Maar of Nederland zelf nu zo'n goed vb is...dat is dan weer een andere discussie die ik hier niet ga voeren.
|
dat zo een website bestaat is op zich niet erg...schaf de wetten af, waar die website op wijst, en dan verdwijnt die website vanzelf, vermits waardeloos geworden. Als om de wetten te veranderen/af te schaffen/ bij te werken een nieuwe regering nodig is, dan hoeft u enkel in die richting te stemmen.Simpel...