Los bericht bekijken
Oud 19 juli 2006, 15:37   #154
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guerin Bekijk bericht
Welke praktijk?Het kapitalisme geeft anders weinig info over een praktijk dat buiten haar eigen praxis valt!Ik ben in het kapitalistische systeem geboren en heb kennis van 'een aandere politiek is mogelijk'via litteratuur!Een empirische benadering als je wil.
daar waar we eens waren bij de krakers in gent is dat geen praktijk ? en auroville waarnaar ik verwees is ook praktijk. En ik blijf erbij dat een maand leven bij de krakers bvb meer inzicht verschaft in collectivisme dan 1000 boekjes van een baardaap die nooit van zijn zolderkamertje afkwam.

en het lezen van boeken is net niet empirisch

Een empirisch resultaat wordt verkregen als men experimentele resultaten verklaart op een manier die niet is gebaseerd op een uitgewerkte theoretische onderbouwing, maar puur en alleen gericht op het enkele experiment.h

bron http://nl.wikipedia.org/wiki/Empirisch_resultaat

en mensen die met collectivisme experimenteren zijn oa de krakers en oa ook de aurovillians.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 19 juli 2006 om 15:39.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden