Los bericht bekijken
Oud 20 juli 2006, 00:07   #295
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Black Cat Bekijk bericht
Je zou de wapenhandel "vrij" laten veronderstel ik.

In de USA zijn verschillende libertariërs uitgesproken gunactivisten, zo noemen ze zichzelf daar.

Beide zijn onverzoenbaar met een vredesgedachte.

En dat is waar het over gaat: libertarisme doet zich voor als een weg naar vrede, maar is in werkelijkheid een geweldcultuur. Die misleiding is de kern van libertarisme.
Mijn beste:

1) Ik ben geen instructeur in gevechtsport (jaja, verbeter me maar, het is geen gevechtsport gestoeld op geweld en waarschijnlijk met fancy naampjes)

2) Ik probeer jou er niet van te overtuigen dat je je vriendin mag laten verkracht worden; ik heb daarentegen wel het gevoel dat jij me wenst op te leggen dat ik mijn vriendin moét laten verkracht worden

Voor je begint als dat ik hallucineer en weer een geweldcultuur promoot met verkrachting en zo: ja, ik heb reeds met een geliefde in een situatie gezeten waarbij ik werd tegengehouden wijl zij werd geïntimideerd.

3) Zie bepaalde prentjes. Het is goedkoop en enkelzinnig, dat geef ik toe, maar er zitten er bij met rake boodschappen. Graag een visie die "wat een hoop gezever, onlosmaakbaar verbonden met de geweldpromotie van de libertariërs" overtreft.