Los bericht bekijken
Oud 19 augustus 2003, 12:30   #4
Georg
Provinciaal Statenlid

Georg's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
hier gaan we weer
Ja jong, ik kan er ook niet aan doen dat de verzamelde ex-directeuren van de CIA Bush ALLEMAAL "gevaarlijk gek" en "simpel" genoemd hebben. En ik kan er evenmin aan doen dat zij ALLEMAAL de huidige Amerikaanse politiek (en dat al vanaf de jaren '70 trouwens) ten opzichte van het middenoosten niet alleen enorm kortzichtig en hypocriet, maar ook enorm gevaarlijk noemen. Ik kan er nog minder aan doen dat zij ALLEMAAL meerdere malen het commando gekregen hebben om Saudi's (en dus Osama ook) met rust te laten, omdat het vrienden zijn. Het commando, dat leest U goed.

Als ik moet afgaan op uw mening of op die van de verzamelde ex-directeuren van de CIA, dan ben ik er vrij van overtuigd dat de laatsten iets meer inzicht in de situatie hebben, en ze van binnenuit ook beter kennen. Tenslotte, die heren hebben stuk voor stuk persoonlijk contact met verschillende presidenten onderhouden.

Natuurlijk smaakt U het niet, en natuurlijk zegt U "Hier gaan we weer". U hoort het niet graag, vooral niet omdat U het niet kan weerleggen...

Het ging om volgende documentaire :
http://www.vrtfansite.be/artikel_template.asp?id=931