Los bericht bekijken
Oud 21 juli 2006, 22:42   #1
ilfalco
Minister-President

Standaard Kif-kif en subsidies...

Ik zie op de site van kif-kif dat ze blijkbaar gesubsidieerd worden door de vlaamse overheid, koning boudewijnstichting ect? en nog een paar instanties die blijkbaar hun steun verlenen.

Maar verder zie ik ook dat ze ronduit pro-islam stukjes plaatsen zoals over moskeeen in bosnie-herzevogina. Dat ze pro-palestina artikels plaatsen en dus anti-israel en dat ze blijkbaar een kruistocht voeren tegen de grootste partij van vlaanderen. verder ook veel artikels uit de morgen en sympathie voor linkse partijen.

Ik vraag me af waar het het goed voor is om zulke politieke en militante moslimorganistatie te sponseren. Want het is zogezegd voor allochtonen, maar het is duidelijk dat 99% van hun artikels over n-afrikanen en turkse moslims gaan; of over hun broeders in palestina.

Dat ze dan in de politiek gaan en kiezers proberen te overtuigen ipv met overheidsgeld een linkse , islamitische, anti-Vb agenda na te streven;

Voor hen kan de inquisitie niet ver genoeg gaan. Die organisatie is het toppunt van pamperpolitiek. De arrogantie waarmee ze dicteren wat de linkse partijen voor hen moeten verwezelijken zegt genoeg...

Laatst gewijzigd door ilfalco : 21 juli 2006 om 22:43.
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden