Los bericht bekijken
Oud 23 juli 2006, 09:45   #1663
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Ik zal het niet eens proberen want ik weet nu al dat ik daar niet in zal slagen.

Het is natuurlijk altijd gemakkelijk om achteraf en van op grote afstand te oordelen en te orakelen over personen en situaties, maar desondanks ben ik van mening dat Hitler reeds lang voor 1939 had moeten tegengehouden zijn.

Na lezing van het boek 'Mein Kampf' had zelfs de grootste idioot moeten inzien dat de schrijver ervan niet goed snik was en vooral geen politieke macht mocht verwerven.

Helaas hebben de omstandigheden (en Hitler's gewillige medeplichtigen) ervoor gezorgd dat net d�*t wèl gebeurde.

Het Duitsland van 1939 (en ook dat van 1933) was al zo verschrikkelijk verziekt en door de waanzin aangetast dat het eigenlijk al veel te laat was voor een 'win-win-situatie'.
U geeft dus toe dat er ook tegenstanders zijn waarmee men geen win-win-situatie kan nastreven maar die men moet uitschakelen. Nasrallah en zijn chefs in Teheran zijn op zijn minst even duidelijk en expliciet als Hitler. Waarom bent u er dan tegen om hen tegen te houden?
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden