Discussie: bye bye
Los bericht bekijken
Oud 25 juli 2006, 23:06   #1
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard Waarom Het Geweld zo beschermen op dit forum?

Ik besluit hierbij om dit forum definitief te verlaten.

Na het krijgen van - mijn allereerste- strafpunten omdat ik gedurfd heb iemand niet bij naam te noemen doch te spreken over "Zijne Heiligheid", heb ik de indruk dat de grootste antisemiet, die zijn haat over dit forum spuit, volledig beschermd wordt alhier, en men verder door een big brother systeem in de gaten gehouden wordt, terwijl Heiligheden elders wél rustig op het Strontfront kunnen opereren en hun antizionisme gebruiken om hun jodenhaat te beoefenen.

Ik ben hier uitgemaakt door Het Geweld voor vanalles en nog wat en dat was geen enkel probleem voor de moderatie: zionist, zionist, zionist, leugenachtig, werkloos, zonder familie, zonder vrienden, voortdurend geband, met vier of vijf nicks,... plus alle andere goorlapperij die voortdurend door de beugel kan, omdat er nooit direct een naam gebruikt wordt, en enkel het mom 'zionist'.

Ik heb er genoeg van mijn tijd hier te verdoen en met nutteloze zaken energie te verspillen.

Gisteren heb ik geholpen het leven te redden van een jongen die zelfmoord wilde plegen.

Ook dat heeft me één en ander duidelijk gemaakt over het nut van de 'politieke' strijd die men hier voert en de tijd die men verdoet.

Gegroet.

Polly

PS: indien de moderatie het verkiest om mijn post hier te censureren, gelieve consequent te zijn ook mijn totale inschrijving hier te wissen.

Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 25 juli 2006 om 23:21. Reden: aanpassing titel aan andere titels alhier
PollyCorrect is offline