Los bericht bekijken
Oud 20 augustus 2003, 08:56   #41
DaBlacky
Europees Commissaris

DaBlacky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky
Citaat:
Dablacky beweert dat Coca Cola "geen fuck geeft om milieu, enkel om profijt."
Verder denk je dat men statiegeld moet vragen aan de bevolking opdat ze recycleren en niet weggooien.

Met andere woorden, de bevolking geeft ook "geen fuck om het milieu, enkel aan profijt". Is dat jouw standpunt en dat van Agalev?
Niet de bevolking in het geheel, maar er is zeker een deel van. Kijk naar de kant van de weg. Hoeveel zwerfvuil ligt daar? Dat is gedropt door mensen die geen fuck om het milieu geven. Of hoe kun je ze anders omschrijven? En speciaal voor DIE mensen moeten die maatregelen er komen.
Met andere woorden, de gehele bevolking wordt collectief gestraft omwille van DIE mensen die lege blikskes gooien aan de kant van de weg. Ja?
Vind jij het een bestraffing om uw blikjes samen in een hoek te moeten gooien en ze 1x per maand of zo weg te brengen naar het stort?
Dat niet, want dat doe ik zowiezo. Wel dat ik statiegeld moet achterlaten zolang die blikskes bij mij zijn. Is voor niets nodig.

Pak de sluikstorters aan, en laat mij met rust!
Gij weet net zo goed als iedereen dat de kans op betrapping op sluikstorting enorm miniem is.
DaBlacky is offline