Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus
U oordeelt veel te snel om te kunnen discuteren. Dat is het probleem. Probeer je wat objectiever op te stellen. Israël heeft redens om de Hezzbollah te vernietigen. Namelijk dat de Hezzbollah de vernietiging van Israël gezworen heeft. Het gaat om mensen die daar hun leven voor over hebben. Terorristen tot en met.
Wat stelt u dan voor als oplossing? We moeten twee dingen indachtig zijn. Israël zal niet zomaar stoppen, want dat heeft ze al eens gedaan en het heeft niet geholpen. De Hezzbollah heeft tijdens het zesjarig bestand van zuid-Libanon een ware legerplaats gemaakt.
Ten tweede. We moeten zo weinig mogelijk slachtoffers maken.
Ik stel voor dat zij die Israëlische gevangenen terug geven. Alleen dan maken we nog een kans, op zo weinig mogelijk slachtoffers, denk ik.
Neem me dat niet kwalijk.
Paulus.
|
Je geeft gewoon het standpunt weer van de Israëlische regering en daar blijft het bij.
Daar komt nog bij dat de argumenten van de Israëlische regering over 'zo weinig mogelijk slachtoffers maken', 'recht op zelfverdediging', de 'terroristen' enzoverder compleet onzinnig zijn en door de feiten worden tegengesproken.
Discussiëren met jou heeft dus geen enkele zin en ik hoop dat de mensen zich niet te veel laten verleiden om dergelijke onzinnige discussies met u aan te gaan.