Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dekoster
De praktijk heeft in heel wat bedrijven bewezen dat een holebi beleid en een beleid van verdraagzaamheid bijdraagt tot beter functioneren van personeelsleden en dus uiteindelijk in het beter presteren. Met respect voor elkaar en begrip begint alles. Tegenwoordig hebben mensen alleen nog respect voor zichzelf. Het ik beeld is te sterk geworden in onze maatschappij. We moeten terug naar het Wij beeld en het zal veel beter gaan met ons kleine landje.
|
nu mag je mij eens uitleggen wat een 'holebibeleid' feitelijk is... bij ons op kantoor heb ik de indruk dat iemand wordt 'aangenomen' omdat men denkt dat die binnen kantoor en binnen het department goed zal functioneren.. en aangezien er holebi's zijn/waren neem ik aan dat de seksuele geaardheid géén criterium is. punt. tot daar het beleid.
persoonlijk vind ik dat er dringend een 'mensen met overwicht beleid' moet worden gevoerd. zij zijn vaak slachtoffer van pesterijen, worden niet zo gemakkelijk aangenomen als ze solliciteren etc. Vanaf nu zet ik op elke sollicitatiebrief mijn maten en bmi..