Gezien Georg geen gevolg geeft aan mijn posting in 'better safe than sorry', dat overigens over het zelfde onderwerp gaat, kopieer ik mijn laatste posting hier.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Wat ik reeds meerdere malen heb herhaald, als je goed kunt lezen, is dat het Kyoto protocol niet doeltreffend is. Mochten alle landen die meegetekend hebben alles uitvoeren wat er in dat protocol staat, dan nog zou de vermindering van de uitbreiding van de vervuiling slechts heel weinig terugvallen. En hierbovenop komt nog het feit dat GEEN ENKEL LAND het zal halen. De kost voor onze wereldeconomie daarentegen zou bijna fataal zijn.
|
Voor we verdergaan, kan je nu eens gaan kijken in het topic "Kyotoprotocol : de waarheid" en eindelijk eens lezen welke maatregelen daar nu instaan?
met vriendelijke groeten
|
Het stukje dat jij hebt neergepend in de topic "Kyotoprotocol: de waarheid" is maar een heel klein deeltje van waar de discussie over gaat.
Wil je beter begrijpen wat ik bedoel met mijn twijfel over Kyoto, lees dan het stuk hierover van Hans Labohm van het Parool :
"
Kyoto-verdrag is een monstrum".
Ter informatie:
De tekst van het Kyoto-Protocol
Meer over de conventie.