Los bericht bekijken
Oud 27 juli 2006, 15:00   #52
FISHERMAN
Parlementslid

FISHERMAN's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Verzet, zijn dat die gasten die achter kanten en muurtjes wegkropen om in het geniept iemand te kunnen neerschieten.
In een militaire dictatuur(bv. de nazi-bezetting) is normale oppositie nu eenmaal onmogelijk
Citaat:
Die dan achteraf met hun broek vol str.... andere er lieten vooropdraaien omdat ze te laf waren om voor hun daden uit te komen. Of is dat stuk van de geschiedenis niet interessant genoeg voor u. Heb nog altijd meer respect voor personen die openlijk uitkomen voor hetgeen ze zijn,
Krapuul dat er openlijk voor uitkomt dat het krapuul is, blijft krapuul.
Citaat:
tegenover een bende lafaards die na '45 de held uithingen terwijl door hun acherbakse daden andere '45 niet meer moesten meemaken.
They got what they deserved.
Citaat:
En over bloederige regime's gesproken, ik denk dat ik het u nog eens heb gezegd, kijk eens naar uw groot voorbeeld, nu de grootmacht van de zuipers. En moest mijn mening u storen des te beter, des te harder des te liever.
Wie is mijn grote voorbeeld dan wel?
Als u verwijst naar het Soviet-Communisme/Rusland dan bent u fout.
In uw simplistisch(en waarschijnlijk extreem-rechts) brein is het misschien zo dat als men tegen het ene is, dat men dan automatisch voor het andere is.
Intelligentere mensen hebben echter wel oog voor nuances.
Bijgevolg kan ik zowel tegen en de communistische dictatuur en tegen de nazistische dictatuur zijn.

(Misschien geen origineel onderschrift, maar ik weet tenminste van wie het komt)

Laatst gewijzigd door FISHERMAN : 27 juli 2006 om 15:05.
FISHERMAN is offline   Met citaat antwoorden