Discussie: Floyd Landis
Los bericht bekijken
Oud 28 juli 2006, 18:06   #55
maarte
Minister-President

maarte's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door genehunter Bekijk bericht
Ik wou net zeggen, wat weet de gemiddelde forum-knul nu van hormoonhuishouding af? Maar de pers is al even ongeletterd op dat gebied. Als aasgieren springen ze op een positief A staal, en dan nog wel van zo'n dubbelzinnig 'dopingproduct'. Epo wordt ook via hematocrietwaarden getest, sommige sporters hebben zonder te nemen ook hoge of flexibele waarden. Maar daar zwijgen ze van. Het B staal is nog niet ontdooit of Landis is al veroordeeld door gans de reutemeteut.

Pff, en zelfs als hij 'gespoten' heeft, mij maakt het niet uit, als ze in hun kist liggen als ze 60 zijn hebben ze imo hun lesje wel geleerd. T'is hun keuze om te nemen. En ze pakken allemaal 'iets', maak u geen illusies. Vergelijk het met de autosport: de ploegarts als mechanicien, tuned het rennerslichaam tot aan de grens van het reglementaire. Phonak moet dringend op zoek naar een nieuwe me dunkt...
renners met een hoog gehalte aan hematocriet krijgen een certificaat deze hematocrieten zijn dus al bekend van bij de jeugd normaal daalt deze bij uitgesproken training bij onze profcoureurs echter gaat deze omhoog laten we zeggen een wonder der natuur , zo rijd ook 3/4 van het peleton rond met doktersvoorschriften tegen allergieeën zoals astma om te kunnen puffen