Los bericht bekijken
Oud 29 juli 2006, 15:05   #105
humble
Burgemeester

Standaard

Gm10
"Met alle respect, maar zo'n post is heel moeilijk naar waarde te schatten. Er staan vele cijfers in, maar de interpretatie ontbreekt.
Kan je eens zeggen welke cijfers welk van jouw argumenten bevestigen aub?"

Ik had het kunnen verwachten een VLD stemmer ( één van de overblijvende rariteiten) die met veel poeha komt beweren dat onze economie beter is dan sinds jaren, vraagt hoe hij economische indicatoren als de handelsbalans naar niet Eu- landen moet interpreteren.
Dit is dus het soort mens dat vandaag hoog oploopt met Paars, kiesvee dat niet zelf denkt en alles geloofd wat de die harken in Brussel zeggen.
Weet je; vraag het eens aan Verhofstadt en consorten, die zal u alles haarfijn uitleggen.

Eerst vragen ze naar bronnen ( verondersteld dus dat je argumenteerde op een eenduidige wijze), als je ze geeft kunnen ze de cijfers niet interpreteren en vragen ze welke cijfers bevestigen jouw argumenten.
Kun je eigen Pampers al uitdoen?
Waar haal je het lef vandaan om je te mengen tussen grote mensen?
Wat dacht je van een ander onderwerp op uw niveau; bv over koetjes en kalfjes, de mode op het ogenblik, de meest stoere onderbroeken, sportcentra op zaventem, de beste soaps op VRT Vtm Vitaya, de leiderkwaliteiten van Verhofstadt, welke BV de grootste heeft,de culturele invloed van T.Barman;

Ik stop er mee, als ik hiermee doorga maak ik mezelf belachelijk.

Laatst gewijzigd door humble : 29 juli 2006 om 15:14.
humble is offline   Met citaat antwoorden