Los bericht bekijken
Oud 31 juli 2006, 19:12   #30
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Men kan lullen zoveel men wil over zware straffen en terug sturen en blablabla maar in werkelijkheid maakt men al die zaken daar nog zoveel erger mee.
Ik weet niet of één van al die brave zieltjes hier al eens gehoord hebben over MS 13 ?
Daar is dus een heuse gang ontstaan in de gangen van het gevang. Juist ja daar waar ze braaf moeten worden ontwikkelen ze een diepere haat tegen het systeem en de dikwijls unfaire behandelingen. In Amerika ging men al die buitenlandse criminelen op de vlieger zetten, net zoals bij ons men dat nu wil doen. Het gevolg is dat één en dezelfde bende zich overal nest onder de naam MS 13 The Most Dangerous Gang in America.
Hun aantal wordt wereldwijd op meer dan ;Composed of mostly Salvadorans and other Central Americans—many of them undocumented—the gang has a uniquely international profile, with an estimated 8,000 to 10,000 members in 33 states in the United States (out of more than 700,000 gang members overall), and tens of thousands more in Central America. It's considered the fastest-growing, most violent and least understood of the nation's street gangs—in part because U.S. law enforcement has not been watching as closely as it might have. As authorities have focused their attention on the war against terrorism, MS-13 has proliferated. In the FBI's D.C. field office, the number of agents dedicated to gang investigations

Dat is meer dan het belgisch leger in elk geval al. En waarschijnlijk ook beter bewapend ondertussen.
Ik zie dat europees ook te komen, mogelijks een andere gang maar zeker niet minder gevaarlijk.

Laatst gewijzigd door Mambo : 31 juli 2006 om 19:16.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden