Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de limburgse leeuw
Hmm, als ik veel tijd heb wil ik die taak anders wel van hen overnemen hoor. Het is inderdaad een schande dat zo 'n rijkaard nog achter geld komt zagen. En dat terwijl er mensen rondlopen die moeten rondkomen van 25 euro per week of zo.
|
Ze zouden beter de koninklijke paleizen verkopen en het geld in armoedebestrijding steken ipv armenbestrijding (zoals openbare drinkfonteintjes verwijderen in de zomer zodat daklozen niet in het straatbeeld zouden zijn)
Of gewoon die koninklijke paleizen afbreken en er woningen voor de "financieel minderbedeelden" zetten.
Citaat:
Uiteindelijk denk ik dat LSP de laatste nieuwsjes over de monarchie niet belangrijk genoeg vinden om er veel woorden aan vuil te maken, en precies dat geeft jou een vermoeden dat ze 'belgicisten' zouden kunnen zijn.
|
Veel woorden moeten ze er niet aan vuil maken, maar als er niet één woord vanaf kan, dan trek ik toch mijn conclusies

.
Citaat:
Zo zwart/wit is het echter allemaal niet. Er worden door de radicaal linkse krantjes andere dingen naar voren gebracht die normaal de media helemaal niet halen, terwijl de 'Prince Laurent' samen met de 'Prince Filip' zowiezo toch altijd de Story en de Privé mag vullen, alsook een groot aantal nieuwsberichten.
|
Dat ze sommige dingen belangrijker vinden dan het koningshuis, akkoord. Maar dat ze geen enkele reactie hebben gegeven op die 295.000euro die niet genoeg zou zijn, kan ik er toch niet inkrijgen hoor.
Citaat:
Misschien is het onterecht dat LSP zo weinig aandacht schenkt aan dit soort thema's. Maar zij schrijven momenteel voor een links publiek dat meer aandacht heeft voor de sluitingen/herstructureringen en voor bepaalde gebeurtenissen in het buitenland.
|
Globalisme zoals het nu is, is een anti-nationalistische tendens. Het wordt gebruikt om een eenheidsworst door de strot van de volkeren te duwen. Nationalisme is dan ook het spreekwoordelijk zwaard en schild om dit te bestrijden en een ander globalisme te creëeren.
Citaat:
Gelukkig besteden ze in toenemende mate ook aandacht aan armoede, iets wat de 'Vlaamse Partijen' dan weer niet of veel te weinig doen.
|
Nu nog anti-monarchistisch en links-nationalistisch worden en ik heb al een kleinere afkeer van hen