Los bericht bekijken
Oud 2 augustus 2006, 06:50   #30
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Casca Bekijk bericht
Een genuanceerde benadering van sociologische problemen wollige praat?

Natuurlijk bevallen ze mij niet. Ik hou niet van criminaliteit. Alleen vind ik het jammer dat je deze thread komt verzieken met ongenuanceerd gestook, precies waar de threadstarter duidelijk een probleem mee heeft. Verdachtmakingen als de jouwe vertroebelen alleen het debat en brengen ons geen stap dichter bij een oplossing.
Citaat:
Wat volgens mij het meest waarschijnlijke is dat dat de relatie tussen etnische groep en criminaliteit via de intermediaire factor sociaal-economische situatie te verklaren valt. Een oude sociologische waarheid.
ja ik vind dat wollige praat. dat staat schoon op universitaire discussies, maar de man in de straat heeft daar geen boodschap aan.
Als ge als oud moederke op de grond wordt gesleurd omdat wat krapuul uw handtas willen afpakken dan zal die echt blij zijn als er haar iemand komt te zeggen : "Mevrouw, het is niet erg het is enkel het gevolg van de scheeftrekking tussen de relatie etnische groep en crimineel gedrag die door de intermediaire factor sociaal economische situatie te verklaren valt".

Echt waar dat madammeke gaat U omhelsen en zeggen : "oef nu ben ik gerust gesteld, nu enkel nog mijn gebroken heup laten opereren en hopen dat ik niet sterf aan de naweeën van het helpen van die kansarme sukkelaars".

allez en sorry dat ik niet meedoe aan het hiep hiep hoera gedoe en de discussie vertroebel..... djeezes...

Ik ben ook kansarm geweest in mijn jeugd en ik heb NOOIT zelfs maar de neiging gehad om mensen te overvallen hoor. NOOIT. Mijn ouders hebben mij dan ook geleerd wat mijn en wat dijn is. Moest ik zo iets gedaan hebben ik zou tegen de vuist van mijn vader zijn opgelopen....tjonge nog aan toe.... Goede mens trouwens... mijn vader...

Al die lulkoek die er rond geweven wordt, Casca, is gewoon een poging om de individuele schuld die er is bij criminelen af te schuiven op "de maatschappij"....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden