2 augustus 2006, 13:54
|
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
[quote=Black Cat;1849774] VB-cybercafé dus.
Citaat:
Dit is geen open-politiek-forum, integendeel.
|
Juist wel
Citaat:
Welke overwegingen kan men daarbij hebben
|
Citaat:
Het merendeel van de forum-leden is van extreem-rechtse signatuur
|
Zou je er een probleem mee hebben moest het merendeel van de forum-leden van extreem linkse signatuur zijn ? Zou je dat dan ook aanklagen ?
Citaat:
De onderwerpen die aangesneden worden zijn bij herhaling de klassieke extreem-rechtse thema’s: Vlaamsgezinde geschiedenisvervalsing, mensenrechten-negationisme, separatisme, “multicul”-kritiek, libertarische anti-verzorgingsstaat-topics, anti-syndicale thema’s, vrije-markt-verheerlijking, directe democratie, enz
|
Hoe stout toch.... ze verdienen allemaal een pakske slaag... zeggen waar ze zich in interesseren ... hoe bestaat het toch....
Citaat:
- “politics.be” heeft een veertig-tal medewerkers, waarvan een stuk of acht moderatoren. Men kan ervan uitgaan dat die ook, bij wijze van dubbelrol, aanwezig zijn op het forum. De kans dat die specifieke forumleden op de vingers getikt zullen door de “mod’s” is erg klein.
-
|
heb je enig bewijs hiervoor ?
Citaat:
Enkele forumleden (medewerkers?) amuseren zich door het systematisch spammen (inhoudsloze, ridiculiserende, gratuite, intimiderende, compulsief herhalende,… berichten) van “anders-denkenden”. Wanneer die laatsten op die provocaties een “antwoord” geven dat buiten het forumreglement valt, worden ze onmiddellijk door de moderatoren op de vingers getikt, met “waarschuwingspunten”, die uiteindelijk tot verwijdering van het forum leiden. De moderatoren van “politics.be” zijn in die zin de objectieve medewerkers van de spammers, of misschien in hun dubbelfunctie, de spammers zelf.
|
enig bewijs hiervoor ? Ik heb ook al eens een waarschuwing gekregen... dat kan toch iedereen gebeuren...
Citaat:
- Dit vorige hangt samen met de gepretendeerde “neutraliteit” van de moderatoren van “politics.be”. Neutraliteit tegenover extreem-rechts en vooral tegenover extreem-rechtse spammers, betekent echter goedkeuring van en steun aan extreem-rechts. Een open politiek forum heeft geen neutraliteit, maar rechtvaardigheid nodig.
-
|
Sorry maar dat is nu wel eens onzin vind ik. Ik zou de moderators aanklagen wegens racisme in dat geval bij het CGKR... Maar kom het beste bewijs dat vele linksen geen rechtvaardigheid wensen maar onderdrukking.
Citaat:
- Problemen aan de orde stellen is onmogelijk en de beslissingen van de moderatoren zijn ontegensprekelijk: ze knippen en blokkeren gewoon wat hen niet aanstaat volgens hun extreem-rechtse normen.
-
|
weerom enig bewijs hiervoor ?
Citaat:
- Samenvattend kunnen we dus zeggen dat “politics.be” zich uitgeeft voor een open en “neutraal” politiek forum, maar in werkelijkheid een promotieforum is voor extreem-rechts ideeëngoed.
-
|
Ik denk ook dat ze op de betaallijst staan van het VB.... heb jij er enig bewijs van ?
Citaat:
Mag zulk een “VB-cybercafé” dan niet bestaan? Zeker wel, maar niet onder de naam van “politics.be”. Kif-kif heeft tenminste een duidelijk en eerlijk profiel.
“politics.be” daarentegen is bedrog.[/
|
Hoe kun je bedrogen zijn als je niets betaald hebt...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.
PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
|
|
|