Zo is dat inderdaad.
Ik kan onmogelijk opnoemen voor welke opleidingen ik al geweigerd ben door de tests die ze opleggen.
Ik krijg steeds te horen : 'uw psychische capaciteiten zijn ruimschoots voldoende, maar wij betwijfelen of u het werk zal aankunnen met uw gezondheidstoestand...', ik word daar zowat onnozel van. Ik wil absoluut geen 9 to 5 bureaujobke, ik zou daar gek van worden. (Met alle respect voor de mensen die het wel kunnen, ik heb geen zittend achterwerk gewoon)
Hoeveel mensen werken er niet met diabetes? Als al die mensen niet meer mogen werken...waar in godsnaam ben je dan mee bezig, ik ben om die reden ook mijn job die ik jaren met hart en ziel deed, kwijt geraakt.
Ik mag nog studeren zoveel ik wil, ik krijg niet vaak kans op werk hierdoor. En sinds ruime tijd geleden hier in Antwerpen een ongeval gebeurde met een vuilkar (bestuurder was diabeet), is het helemaal miserie.
Nu bij A1 orthopedagogie ben ik weer geslaagd in de testen, ik zou de opleiding mogen volgen...ik heb ze verwittigd dat ik suikerziek ben, ik ben eens benieuwd wanneer ze hierover gaan struikelen nu... (hopelijk niet deze keer), want de medische test moet nog komen. Ik hou mijn hart al vast.
Eerlijk gezegd zou ik soms beter liegen, maar als je dan ooit eens iets voorhebt ermee, vlieg je ook buiten want dan heb je gelogen...