Los bericht bekijken
Oud 22 augustus 2003, 14:38   #162
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kotsmos
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas Heynderickx
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas Heynderickx
Fabiola, was de beste koningin die we ooit gehad hebben.
En op basis van welke elementen concludeert u dat? Omdat ze mooie sprookjes schreef? Of omdat ze de haarkappers van België veel werk bezorgde?
Haar werk voor gehandicapten en haar bezorgheid daarvoor. En begin daarop nu niet te kakken, ligt vrij gevoelig bij mij .
Sorry, maar af en toe een bezoekje brengen en handjesschudden met de nodige persaandacht is voor mij geen bezorgdheid! Als ze het werkelijk meent dan had ze vrijwilligster kunnen worden (maar dan moet ge niet vies zijn om stront en braaksel op te kuisen!)
Sinds wanneer moet iemand die bezorgheid uiten door aan de basis mee te gaan werken? Ga d�*t maar eens aan Tine Dusauchoit (om maar een voorbeeld te geven) uitleggen. Is geld storten al niet genoeg? Dat zal de Damiaanactie en Kom op tegen kanker dan weer niet graag horen.
Wel geef mij dan een donatie van enkel miljoenen euro per jaar om lintjes te knippen en recepties allerhanden bij te wonen en ik zal mijn bezorgdheid zeker tonen door een beetje geld aan goede doelen te storten!
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden