Discussie: Hoe VB verslaan?
Los bericht bekijken
Oud 10 augustus 2006, 00:40   #101
Uh-Huh
Banneling
 
 
Uh-Huh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2006
Locatie: "A"
Berichten: 7.491
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
Wij regeren niet mee, en hebben in geen enkele gemeente of districtsraad de volledige meerderheid. (zegt al veel over u politieke kennis). Wij zitten in het vlaams parlement met de grootste fractie, De Belgische Kamer van Volksvertegenwoordigers, de senaat en in de gemeentes en districten hebben we raadsleden.
M.a.w. het VB regeert wél mee maar heeft in geen enkele gemeente de volledige meerderheid, zoals alle partijen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
Dat er niets veranderd in de maatschappij is niet onze fout maar die van de regeringspartijen.
Het is altijd makkelijk om de fout bij anderen te leggen. Het VB bevindt zich momenteel nog in een positie waar ze dat kan doen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
En het vlaams Belang (vroeger het blok) zit al meer dan 20 jaar in de politiek. Raar dat de tegenstanders dan nog geen schandalen hebben gevonden.
Men heeft al veel fascistisch materiaal gevonden van het VB. Echte schandalen, die jij bedoelt waarschijnlijk, heb je pas met officiële titels.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
Maar ja, met modder spelen is plezant, ik zou zeggen tot de volgende overwinning van het vlaams belang. (en dan maar afvragen hoe dat zou komen)
Stem maar voor het VB, het kan me niets schelen. Ik heb nog altijd een "land van herkomt" waar ik naartoe kan gaan (in tegenstelling tot de Joden indertijd) als de boel hier niet meer uit te houden is.

Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 10 augustus 2006 om 00:46.
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden