Hoe je het keert of draait, er moet van altijd iets gestart zijn. Dus IS is er ook niet zomaar neergepoot.
Nu denk ik wel dat het IS eigenlijk de eindhalte is qua zoektocht naar want het is zo complex en we weten dat sterren bij hun einde een vernietigende kracht hebben die op zijn beurt weer tot wijzigingen in het IS kunnen leiden...gevolg, het IS evolueert. Gezien het IS naar menselijke maatstaven oneindig groot is moeten we ervan uit gaan dat we niet echt alleen zijn.
Vraag is enkel, hoe zien de andere levende vormen er uit en stel, ze staan technologisch verder zodat ze snel via het IS kunnen reizen dan rijst de vraag of met welke bedoeling ze tot hier komen .
Als dan deze bezoekers eigenlijk aan de wieg van onze beschaving zouden gestaan hebben dan onstaan er nog veel meer vragen in de trend van, hoe komt het dan dat ze al hun technologie niet naar hier brachten want de artefacten die werden teruggevonden wijzen wel op een gevorderde tot zeer gevorderde cultuur maar vertoont serieuze haken.
Bvb: in een link die ..ik dacht Exodus of was het Pindar gepost heeft lieten ze een merkwaardige opeenstapeling zien van grote rotsblokken. Raar, maar aan de andere kant is een pyramide in Egypte ook gemaakt uit grote blokken.
Nu is er al genoeg bewijs dat men een paar duizend jaar ervoor al zulke massieve blokken merkwaardig goed konden leggen en de archeologisch werld stond paf als bleek dat er ergens tussen de blokken stalen I verbindingen zaten en dat in een ver voor de ijzertijd.
Als ze zo hoogtechnologisch waren om door de IS te reizen zouden we toch meer supermoderne vondsten moeten doen. Niet een steen waarin een exacte vorm gehaald is en een schroefdraad neen... zelfs dat is eigenlijk nog te ...te, er ontbreekt nog wat.
En de wteede groote onbekend is hoe het komt dat de technologie jarenlang verloren is gegaan ...atoomoorlog werd aangehaald bvb... wel, dat zegt dan veel over hun bedoelingen en zijn ze geen haar beter dan wij mensen.
Dus zo gebrand op een ontmoeting ben ik dan ook niet.
Maar we mogen alvast niet negeren dat er abnormale fenomenen gebeuren en daar plakt men de term UFO op.
Natuurlijk, die abnormale fenomenen evolueren ook.
Als ze duizenden jaren gelden al zo technologisch waren dat ze door de ruimte konden reizen, t'jonge, wat moet dat dan nu zijn.
|