Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Vliegende Hollander
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Vliegende Hollander
Eigen kinderen eerst?
Maar wat zien we nu. Duizende 'Nederlandse' (ofwel hiergeboren) kinderen die op zoek zijn naar een nieuw huisje worden noodgedwongen opgevoed door de staat.
[size=7]Een kind is toch een kind zou je zeggen... [/size]
|
Een kind is toch een kind, ja... waarom maak je dan het onderscheid tussen "eigen" kinderen (waarmee je "raszuivere" Nederlandse kinderen bedoelt) en "vreemde" kinderen (waarmee je die vervelende andersgekleurde kinderen bedoelt)?
|
Wat staat er nou: Duizende [size=6]tussen haakjes [/size] Nederlandse kinderen ---> en nu kom het ---> [size=7]ofwel hiergeborenen[/size] !!!
Volgens mij tante (die onlangs nog een kind heeft geadopteerd) is ongeveer 1 op de 5 Nederlandse kinderen die ter adoptie staan van buitenlandse komaf. Het gaat hierbij vooral om Antiliaanse tienermoeders die in de problemen zijn gekomen !!!
Dus Raffie, doet die roze bril eens af en lees de tekst correct 
|
Mijn nederige verontschuldigingen; ik heb je bericht verkeerd gelezen/geïnterpreteerd... Zo'n dingen gebeuren al wel eens, nietwaar?
Je hoeft me daarom niet meteen op mijn seksuele voorkeur aan te vallen 
|
Raf ik maak toch een geintje man 8) . Als we er niet meer kunnen over grappen, wordt de wereld veel te serieus