Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Twanne
Jij draait het om, jij zegt nu dat de moslims ons hier willen komen domineren en dat dat niet mag omdat hun levenstijl zo totaal verschilt van de onze, dat hun Koran zegt dat ongelovigen gedood moeten worden.
De situatie is anders, het zijn de moslims die vragen of zij hier als moslim mogen komen wonen, binnen de vrijheden die onze maatschappij heb biedt. Wat is die vrijheid waar jij voor opkomt nog waard als ze alleen voor jou geldt en niet voor moslims, moslims die jou volgens hun geloofsboek trouwens met respect en liefde moeten behandelen ook al geloof je niet zoals hen?
Denk eerst eens goed na voor je weer zo'n demagogische uitspraken doet.
|
Ook al onder de dhimmitude status gekomen?
Ik heb niet de indruk dat ze onze vrijheden, waarbinnen ze willen wonen, respecteren als o.a. in brussel hele wijken geen westerse vrouw vrij over straat kan lopen zonder voor hoer e.d uitgemaakt te worden, dat onze tieners nog vrij kunnen zwemmen zonder bepoteld te worden of bedreigt.
Hun geloofboek propageert onvrijheid en als ge maar goed in u oren knoopt dat ik mij ook zal verdedigen en niet buig voor de islam.
Alst buigen of barsten wordt, wel dan barst ik liever.
Wie de vrijheid, die hij krijgt en geniet, niet respecteert verdient die vrijheid niet.
En de islam ideologie respecteert geen vrijheid, ze misbruiken onze vrijheid om als ze de baas worden die vrijheid te roven.
Twanne ik beklaag u.